Αγαπητοί συνφοιτητές, είμαι ο Αντώνης 30 ετών. Σπούδαζα στο Λονδίνο. Η ιστορία είναι από το 1ο έτος της φοιτητικής μου ζωής. Ήμουν 19 ετών και έμενα σε εστία. Είχα ακούσει για τα διάφορα (πολλά)...
που συμβαίνουν όταν είσαι φοιτητής και ιδιαίτερα στην Αγγλία ότι γινόταν -και πρέπει να γίνεται ακόμα- χαμoς. Λίγες μέρες μετά αφού εγκαταστάθηκα και γνωριστήκαμε με τα παιδιά από την εστία, αρχίσαμε να κάνουμε παρέα. Κάνουμε λοιπόν πάρτι στην μεγάλη κουζίνα και έρχονται περίπου στα 30 άτομα. Περνούσαμε πολύ ωραία -ευτυχώς ήταν μόνο κανά 2 μαλ@κες Άγγλοι μαστοuρηδες τελεiωμένοι- οι υπόλοιποι μια χαρά παιδιά.

Εκεί που καθόμουνα με έναν άλλο Έλληνα και τα λέγαμε, ξαφνικά βλέπω μπροστά μου ένα απίστευτο μωρo και μου ζητάει φωτιά. Της ανάβω το τσιγάρο ενώ παράλληλα μπανiζω το απiστευτο κορμi της με το πανέμορφο πρόσωπο και τα εκπληκτικά σtήθη της. Η Κέιτι σπούδαζε νοσηλευτική και ήταν από το Λονδίνο. Κοπέλα ενός Άγγλου συγκάτοικού μου στην εστία.Πιάσαμε συζήτηση και επειδή ήταν κοπέλα συγκάτοικου και δεν γούσταρα μπλεξiματα, κοιτούσα πολύ διακριτικά τα βuζια της.....
Loading...
loading...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Loading...