Η ιστορία ξεκινάει: «Είμαι η Πένυ, 29 ετών, εμφανίσιμη, κόκκινα μαλλιά βαμμένα και μέχρι την πλάτη. Εργάζομαι σε μια εταιρεία, το αφεντικό μου έχει έναν γιο τον Νίκο, 26 ετών, κούκλος, ανεπτυγμένος, γενικά είναι άντρακλας, καστανά μαλλιά κοντά, ατημέλητο καρφάκι, και αρκετά ώριμος για την ηλικία του. Από την πρώτη στιγμή που τον είδα μου άρεσε και σε εκείνον άρεσα γιατί άρχισε να με φλερτάρει, αλλά πάνω από όλα είμαι ευπρεπής και δεν θα έκανα τίποτα με τον γιο του αφεντικού μου. Ο Νίκος όμως δεν έπαιρνε όχι για απάντηση.
Ο πατέρας του έπρεπε να ταξιδέψει και τον άφησε στην θέση του, εκει έγινε ότι έγινε, συνήθως τον έβλεπα με σπορ ρούχα έτσι όταν ήρθε το πρωι με γκρι παντελόνι, και πουκάμισο μαύρο με γραβάτα, ερεθίστηκα πραγματικά, ήταν σεξυ, με κάλεσε στο γραφείο του, και άρχισε να με φλερτάρει πάλι, εγώ ελαφρώς υποχωρημένη, παραδόθηκα, όλα πάνω του με τραβούσαν, το άρωμα του, ο ιδρώτας του».
Στη συνέχεια  η κατάσταση ξεφεύγει: 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ... Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...