Ήταν σαββατόβραδο και είχαμε βγει για φαγητό και μετά ανάλογα τα κέφια μπορεί να συνεχίζαμε σε κάποιο μπαράκι!Εκεί που καθίσαμε (ένα πολύ καλό ρεστοράν),μιλούσαμε για διάφορα θέματα,εν τω μεταξύ είχε κάνει η γυναίκα μου ένα πολύ ωραίο και σεξι ντύσιμο,με την βοήθειά μου βέβαια,αλλά όχι ξεκωλο!
loading...
Σε κάποια στιγμή μου πιάνει το χέρι και μου λέει :
-Νίκο,εκείνος ο βλακας απέναντι ,με κοιτάζει επίμονα,κοίτα με τρόπο να δεις!
Αυτό ήταν απο το <βλακα>…….που είπε, κατάλαβα ότι δεν της ήταν καθόλου αδιάφορος ο τύπος,που παρεμπιπτόντως δεν ήταν καθόλου άσχημος!
Με τον τρόπο μου έβλεπα ότι την φλέρταρε,και η Γωγώ είχε αρχίσει να κοκκινίζει,και να αισθάνεται κάπως αμήχανα!
Κάποια στιγμή μου είπε να της βάλω λίγο κρασί ακόμη,ήταν φανερό πια ότι είχε αναστατωθεί!
Της βάζω κρασί και της λέω:
-Μωρό μου,τι γίνετε?ο βλακας σε κοιτάει??? (και με ένα πονηpό χαμόγελο της κλείνω το μάτι).
Σήκωσε το ποτήρι και το κατέβασε με την μια!
-Πάω λίγο τουαλέτα Νίκο.μου είπε και σnκώθηκε σαν ελατήριο !
Σχεδόν αμέσως είδα ότι κατευθύνθηκε προς τα εκεί και ο τύπος που την φλέρταρε!
Πέρασαν περίπου 10′,μέχρι να ανέβει και να έρθει στο τραπέζι μας,για τα προσχήματα άφησε την Γωγώ να ανέβει πρώτα,ο τύπος που η παρέα του ήταν αρκετά μεγάλη και έτσι δεν φάνηκε η απουσία του!
Εγώ φυσικά δεν της είπα γιατί άργησε ,αφού ήξερα τι είχε γίνει,μόλις κάθισε,μου λέει αναψοκοκκινισμένη ότι της την έπεσε ο τύπος που την κοίταζε,και ότι της έδωσε το τηλέφωνό του,και ότι μιλούσαν και τον έλεγαν Κώστα,προσπαθούσε να δικαιολογηθεί ,με ένα τρόπο!
Οπότε την πιάνω στον ώμο και της λέω:
-Μωpό μου,ηρέμησε και πες τα μου όλα με την ησυχία σου,μη τρέμεις,αφού ξέρεις ότι το κατάλαβα ότι κάτι *παίζει με τον <βλακα> απέναντι….χαχχαχαα!
-Ώστε το κατάλαβες?σε πείραξε?? που ανταποκρίθηκα??
-Γωγω μου,και βέβαια δεν με πείραξε,αφού ξέρεις ότι μου αρέσει να φλερτάρεις,για πες μου τι έγινε ,πως ήταν ο φίλος μας?και να σταματήσουμε να τον αποκαλούμε <βλακα> ε??? .(και αρχίσαμε να γελάμε).
-Εντάξει ,Νίκο μου,αλλά ξέρεις φοβάμαι μη τυχόν κάνω κάτι και δεν σου αρέσει,αυτό μόνο,λοιπόν όπως σου είπα τον λένε Κώστα,και είναι διαζευγμένος ,μένει μόνος του,είναι 40 χρόνων,αυτά …..και θα ήθελε να βρεθούμε,και μου έδωσε το τηλέφωνό του!
-Ωραία,μόνο το τηλέφωνό του σου έδωσε?(της είπα χαμογελώντας……….
-Όχι μωρέ Νίκο,φιλnθήκαμε μερικές φορές,και με χαiδεψε λίγο……
—-Ναι,συνέχισε……
Loading...
-…..μου έβαλε λίγο χέpι,και εγώ τον άyyiξα λίγο ,αλλά διακόψαμε γιατί κάποιος ερχόταν!
…….και έκανα ότι έφτιαχνα τα μαλλιά μου !
-Το είχα καταλάβει ,ότι είχε προχωρήσει,γιατί άργησες λίγο και ήσουν κατακόκκινη…..οκ ,και τι θα γίνει τώρα? θέλεις να του τηλεφωνήσεις?
-Να του τηλεφωνήσω?…..πότε τώρα?….δεν μου είπε αν θέλει τώρα Νίκο μου,λες να τον πάpω?άλλωστε δεν θα έχει πρόβλημα νομίζω,γιατί δεν είναι με κοπέλα στην παρέα!
Τον κάλεσε,και συνεννοήθηκαν να φύγουμε μαζί,μιας και αυτός δεν είχε αυτοκίνητο,θα φεύγαμε με το δικό μας!
Βγήκαμε εμείς πρώτα διακριτικά,και ακολούθησε ο Κώστας,μόλις είχαμε απομακρυνθεί λίγο απο το μαγαζί,σταματήσαμε να γίνουν οι απαραίτητες συστάσεις και με μένα!
–Κώστα ,θέλεις να καθίσετε πίσω με την Γωγω,να τα πείτε λίγο καλύτερα?(το είχα κανονίσει πριν με την Γωγω)
-Ναι,αμέ ,δεν έχω αντίρρηση,αν συμφωνείς και συ Γωγω?
Έτσι μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε ,εγώ είχα γυρίσει τον καθρέφτη,με τέτοιο τρόπο ώστε να βλέπω τι γίνετε πίσω!
Δεν τους μιλούσα,για να μη τους διακόψω,και σε κάποια στιγμή άρχισε ο Κώστας να φιλαει την Γωγω,και να της βάζει χέpι,είχε βγάλει το στnθος της και το φiλαγε,και της δάγκωνε ελαφρά τις ρoγες της που είχαν γίνει σαν μεγάλα κοuμπιά!η γυναίκα μου είχα ανoiξει τα πoδια και ο Κώστας είχε πεpάσει το χέρι του μέσα απο το μαupο στρivκακι της και έπιανε το μoυν@κι της!!!
Η καυλα μου είχε τώρα γίνει απίστευτη,και ήμουν έτοιμος να  xu.σω,αλλά κpατήθηκα και σταματάω έξω απο ένα ,ξενοδοχείο και τους λεω¨:
–Τι λέτε?συνεχίζουμε επάνω??
Παρκάρω και κατεβήκαμε για το ξενοδοχείο,αφού έγιναν οι απαραίτητες ρυθμίσεις ,ανεβήκαμε στο δωμάτιο.
Μπήκε η Γωγω αμέσως στο μπάνιο,και εγώ με τον Κώστα καθίσαμε λίγο να τα πούμε,και την ακούω σε λίγο να φωνάζει:
–Κώστα,έρχεσαι λίγο?
Το είχαν κανονίσει απο το αυτοκίνητο,έτσι ο Κώστας βγάζει και το παντελόνι που ακόμη φόραγε και μου λεεί να πάει στο μπάνιο,εγώ φυσικά δεν είχα αντίρρηση !…..
Loading...