Καλησπέρα... Είμαι η Ελένη Λοιπόν θα σας διηγηθώ μια ιστορία που μου συνέβη πριν 3 χρόνια! Εγώ πριν 3 χρόνια είχα σχέση με ένα παιδί τον Κώστα. Ένα ωραίο παιδί γύρω στα 23 τότε. Τα είχαμε κανένα χρόνο.
Ήμουν ερωτευμένη μαζί του. Περνούσαμε καλά. Ώσπου μετά από ένα χρόνο σχέσης μου ζήτησε να αρραβωνιαστούμε και αργότερα να παντρευτούμε.
Έτσι γνωρίστηκαν οι γονείς μας και μετά από ένα μήνα αρραβωνιαστήκαμε και πήγα να μείνω σπίτι του. Αυτός έμενε με τους γονείς του. Η μητέρα του ήταν μια απλή γυναίκα γύρω στα..στα 42, καλή γυναίκα! Ο πατέρας του ένας πολύ γοητευτικός άντρας, γύρω στα 45, ψηλός, ωραίος, σωστό αρσενικό.
Ένα βράδυ, καθόμασταν όλοι μαζί στο σαλόνι και βλέπαμε τηλεόραση. Ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο. Το σήκωσε ο Κώστας, ήταν μια γειτόνισσα της γιαγιάς του (η μαμά, της μαμάς του που έμενε στην Λάρισα μακριά από Θεσσαλονίκη). Η γειτόνισσα του είπε ότι η γιαγιά του έπαθε εγκεφαλικό, και είναι στο νοσοκομείο. Ο Κώστας με το που κλείνει το τηλέφωνο μας το λέει.
Ο πατέρας του επειδή δούλευε το επόμενο πρωί δεν μπορούσε να φύγει.
Έτσι ο Κώστας και η μάνα του έφυγαν και ξεκίνησαν νυχτιάτικα για Λάρισα. Έμεινα μόνη με τον πεθερό μου τον Γιώργο. Καθόμουν στο σαλόνι κι έβλεπα τηλεόραση. Ήταν κι αυτός εκεί και έβλεπε τηλεόραση μαζί μου.

Ξαφνικά, κτυπάει το κινητό του. Πάει στο μπάνιο για να μιλήσει, πήγα και εγώ και κρυφάκουσα τι έλεγε στον φίλο του. Έτρεξα πίσω στον καναπέ να κάτσω για να μην καταλάβει ότι κρυφάκουγα. Ήρθε μέσα και μου λέει:
-    Φεύγω. Πάω να πιω ένα ποτό. Εσύ πέσε και κοιμήσου. Καλά;
-    Καλά. Καλά να περάσεις. Του είπα.
Εμένα δεν με έπιανε ο ύπνος, και έτσι πήρα το μπουκάλι το κρασί και έπινα. Είχε πάει 3 το πρωί. Άκουσα στην πόρτα κλειδιά. Ήταν ο πεθερός μου. Με είδε που καθόμουν εκεί και έρχεται και μου λέει:

-    Πεθερός: Καλά, δεν κοιμάσαι εσύ;
-    Εγώ: Μπα, δεν με παίρνει ο ύπνος. Του λέω.
-    Πεθερός: Πάω για ύπνο.
-    Εγώ: Την ..............


Loading...

loading...
Επισκ. σε ιστότ.
Loading...