Πριν λίγες ημέρες δημοσίευμα καθημερινής εφημερίδας είχε προκαλέσει το ξέσπασμα της Δέσποινας Μοιραράκη, μιας και μιλούσε για πτώχευση της επιχείρησής της. Η «βασίλισσα των χαλιών» όπως την αποκαλούν, το βράδυ της Τετάρτης ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη, «Μετά τα Μεσάνυχτα» και με αφοπλιστική ειλικρίνεια εξήγησε τι πραγματικά συμβαίνει με την επιχείρησή της.
«Ως επιχειρηματίας υπήρχαν δυσκολίες οικονομικές. Το χειροποίητο χαλί είναι εποχιακό και πολυτελείας. Σε μία τέτοια οικονομική λαίλαπα με έσωσε το brand Μοιραράκη. Έκανα μια στροφή στο εμπόρευμα να φέρω πιο οικονομικά. Ως επιχειρηματίας είχα κάποιες υποχρεώσεις ως προς το δημόσιο και τις τράπεζες. Έχω μια καλή σχέση με το χρήμα. Αγόραζα ακίνητα. Με δάνεια έναντι των τραπεζών. Όταν πήρα τα δάνεια είχα 10 χι εισπράξεις. Όταν ήρθε η κρίση είχα μείον εισπράξεις. Δε μπορούσα έτσι να ανταπεξέλθω. Δεν το έβαλα κάτω. Είμαι αγωνίστρια», δήλωσε αρχικά η Δέσποινα Μοιραράκη.
Και πρόσθεσε: «Λόγω της οικονομικής δυσχέρειας είχα πρόβλημα με τις τράπεζες. Το δάνειο ήταν για ένα ακίνητο στο Μαρούσι και είχε πάει λίγο πίσω κι εκεί μας στρίμωξε η τράπεζα. Κάναμε διάφορες επαφές, δε μπορούσαμε να τα βρούμε. Έτσι, κάναμε ένα νομικό κι επιχειρηματικό ελιγμό, μία αίτηση πτώχευσης. Η πτώχευση δε σημαίνει ότι πτώχευσα ρε παιδιά. Άλλο να κάνεις αίτηση κι άλλο να μπεις στο άρθρο. Μου έδωσε την ευχέρεια ο ελιγμός αυτός να διαπραγματευτώ καλύτερα. Όπερ κι εγένετο. Ο πλειστηριασμός ακυρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2019. Παραιτηθήκαμε από την πτώχευση και με την τράπεζα τα είχαμε βρει».
Όσο για το δημοσίευμα εφημερίδας, είπε: «Όταν βγήκε το δημοσίευμα ήταν όλα τελειωμένα. Θα μπορούσε το δημοσίευμα να είχε βγει από πέρυσι. Τότε θα το καταλάβαινα. Αυτό με πείραξε. Είμαι μια αγωνίστρια. Δε μπορείς να βάζεις τίτλους “έπεσε η βασιλεία της Μοιραράκη”. Δεν με πήρε η δημοσιογράφος ένα τηλέφωνο να με ρωτήσει τι συμβαίνει. Εγώ είμαι παρούσα, δεν αποποιούμαι τις ευθύνες μου. Αλλά ακόμη και να είχα πτωχεύσει, σε ποιον θα έκανα κακό; Στην Ελλάδα; Στον εαυτό μου και την επιχείρηση μου θα έκανα. Τη βασιλεία μου δεν τη χάνω. Η εταιρεία ούτε έχει πτωχεύσει, ούτε έχασα το ακίνητο στο πλειστηριασμό. Αυτή την αδικία που πήγα να την υποστώ, χάρηκα γιατί ο κόσμος με στήριξε».

Loading...

loading...
Πηγή