Survivor Ελλάδα-Τουρκία: Παραλίγο να πιαστούν στα χέρια οι Τούρκοι στο αποψινό επεισόδιο του Survivor.
Μετά τον αγώνα επάθλου, υπήρξε μεγάλη ένταση στην ομάδα τους και ακούστηκαν ατάκες φωτιά.
Πιο συγκεκριμένα, ο διάλογος είχε ως εξής;
- Έχασες εξαιτίας μου;
- Όχι, βέβαια, χάρηκα που κέρδισαν γιατί ήταν πεινασμένοι. 
- Ο στόχος μας δεν είναι να χάσουν αυτοί;
- Ναι έτσι είναι.
- Μακάρι να είχες κάνει αλλιώς τη βολή σου. Τώρα θα είχαμε κερδίσει. Εγώ έτσι έκανα και τα κατάφερα. 
Λίγο αργότερα, ο διάλογος συνεχίστηκε πιο έντονα:
- Εσύ γιατί με κοιτάς έτσι; Μη με κοιτάς, με ενοχλείς. Κατάλαβες;
- Σε εμένα μιλάς; Ναι σε σένα μιλάω μη με κοιτάς. 
- Θα σου χώσω μία στο στόμα και θα δεις. Θα τρελαθώ πραγματικά. 
- Πρόσεχε πώς μου μιλάς. 
- Μιλάω ανάλογα με το άτομο που έχω απέναντί μου, κατάλαβες;
Δείτε ποιοι τσακώθηκαν στο βίντεο που ακολουθεί αλλά και τι άλλο έγινε όταν προσπάθησαν να το συζητήσουν με τον παρουσιαστή.


Loading...
Πηγή