Στο σημερινό επεισόδιο του Power of love, ο Bill έκανε μια συγκινητική εξομολόγηση για την ζωή του.
Ο παίκτης μίλησε για την μητέρα του αλλά και για την αλήθεια της καταγωγής του. 
Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των αγαπημένων παικτών, εξομολογήθηκε ότι προέρχεται από προσφυγική οικογένεια της Αλβανίας. Ενώ ήταν τυχερός και δεν έχει βιώσει σε μεγάλο βαθμό τον ρατσισμό για την καταγωγή του.
«Η μία χώρα είναι αυτή που τάισε και φρόντισε τους γονείς μου και η άλλη αυτή που ταίζει εμένα», δήλωσε ο παίκτης.
Ωστόσο, αναφέρθηκε και στην έλλειψη του πατέρα του από τη ζωή του, αλλά και στη σπουδαιότητα της μητέρας του:
«Δεν είχα ένα πατέρα που θα μου έλεγε όσα λέει ένας γονιός σε ένα παιδί (έχασε τον μπαμπά του σε ηλικία 2 ετών)…Η μητέρα μου είναι πρότυπο γυναίκας, είναι ευαίσθητη και δυναμική και είμαι υπερήφανος για εκείνη».
Δείτε το σχετικό βίντεο:

Πηγή