Το πρωί της Παρασκευής, κατά τη διάρκεια της ζωντανής σύνδεσης του «Happy Day» και της Σταματίνας Τσιμτσιλή με τη ραδιοφωνική εκπομπή του Δήμου Βερύκιου και του Σπύρου Λάμπρου, έγιναν αποκαλύψεις. 
Ο Δήμος Βερύκιος ανακοίνωσε πως η εκπομπή του-ζωντανή σύνδεση «κόβεται» και θα περιοριστεί μόνο σε ένα τέταρτο παρουσίασης, ξαφνιάζοντας  παρουσιάστρια και συνεργάτες. «Έχω πάρει μια απόφαση. Θα σας την ανακοινώσω τώρα. Αναλαμβάνω προσωπικά την ευθύνη να σας ανακοινώσω ότι από την επόμενη Τρίτη θα είμαι μαζί σας μόνο ένα τέταρτο,, γιατί έχω κουραστεί», είπε ο ίδιος. 
«Έχεις μια κακή συνήθεια να μας τα ανακοινώνεις αυτά στον αέρα, πάρε μας ένα τηλέφωνο στο break ή πριν από την εκπομπή», του είπε η Σταματίνα με τον δημοσιογράφο να συνεχίζει: «Δεν θέλω άλλο, δεν μπορώ να αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Έχω φάει πολύ ξύλο στη ζωή μου, δεν θέλω άλλο έχω κουραστεί». 
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η απόφαση αυτή δεν είναι μόνο του Δήμου Βερύκιου αλλά και των ιθυνόντων του καναλιού. Τα στελέχη είναι δυσαρεστημένα με τον δημοσιογράφο, εξαιτίας των όσων λέει στον αέρα της εκπομπής. Να σημειωθεί, άλλωστε, ότι ο εκρηκτικός χαρακτήρας του προαναφερθέντος έχει κοστίσει στο κανάλι αρκετές χιλιάδες ευρώ, μετά τα πρόστιμα που έχει επιβάλλει το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης στον Alpha για ορισμένα που έχει πει στον αέρα ο Δήμος Βερύκιος.
Loading...